Selasa, 12 Oktober 2010

Pengalaman berharga menyaksikan Teater Tun Mahathir Mohammad

Pada 3 Oktober yang lalu bersamaan dengan hari Ahad, saya, Shahira Shariff bersama-sama dengan sahabat-sahabat karib saya, Aina dan Pia.Perjalanan kami ke Istana Budaya mengambil masa hampir 2 jam. walaupun jarak ke Shah Alam untuk menuju ke Istana Budaya sepatutnya mengambil masa yang singkat. tetapi memandangkan kami sesat, perjalanan yang dekat menjadi semakin jauh.
tekanan perasaan jelas tergambar dalam wajah rakan-rakan saya.tapi yang pasti setibanya sahaja di Istana Budaya, hati yang terbakar seperti arang batu bertukar menjadi sejuk seperti ais batu. wah, betapa hebatnya lakonan yang dibawa oleh Erra Fazira, Esma Daniel dan Zizan Nin. mereka memang benar-benar berbakat. pujian harus diberikan kepada Esma Daniel kerana berjaya membawa watak Tun Mahathir dengan cemerlang sekali. saya sungguh bangga melihat bakat yang ada dalam diri Esma Daniel.erra juga tidak kurang hebatnya.
secara kesimpulannya, saya benar-benar berpuas hati dengan teater Tun Mahathir kerana selain berhibur, saya dapat menambah ilmu pengetahuan saya mengenai Dasar Ekonomi Baru dan Wawasan 2020. TAHNIAH KREW-KREW TEATER TUN MAHATHIR:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan