Isnin, 11 Oktober 2010

Hidupku yang tidak tentu arah

Aku terpaku seketika. kertas soalan dibelek dari satu muka surat ke muka surat yang lain. Ya Allah, malam tadi aku mentelaah subjek ni tapi kenapa soalan yang keluar macam aku langsung tak baca buku...geramnya aku...aku nak dapat A...aku betul-betul nak dapat A dalam subjek news writing....Ya Allah, tunaikanlah impian hambamu ini.....
hari ini, aku duduk belakang sekali dalam kelas...aku malas nak bergaul dengan rakan-rakan rapatku yang terdiri daripada pelajar-pelajar yang agak pintar. aku berasa rendag diri sangat-sangat apabila bersama dengan mereka. aku merasakan aku ibarat seperti bola pingpong manakala mereka ialah bola keranjang...wah...begitu besar jurang perbezaan antara aku dengan mereka.
untuk mengelakkan diri aku berasa kekurangan, aku telah memilih jalan hidup yang baru. aku ingin bergaul bersama dengan rakan baruku, Ony, In, Jojo, Awatif dan Ezzah. bagi aku kebahagiaan adalah segalanya.aku tidak memerlukan rakan yang bijak tapi tidak membahagiakanku..selamat tinggal shahira shariff yang dahulu. kini shahira shariff yang baru muncul...bagi kepada sesiapa yang membaca corehan hatiku ini, tolong lah doakan kejayaan aku..doakan lah aku dapat dekan k....dapat 3.5 pun jadi lah...amiiin:)

3 ulasan: