Jumaat, 14 Januari 2011

Think positif??hahahaha

Kerja menggunung...sampai tak tahu yang mana satu nak buat....mid break dah nak dekat tapi interview banyak lagi belum setle...inilah bayaran yang aku harus bayar untuk jadi wartawan.kerja menggunung sampai tak ada masa nak fikir benda lain..hari ni, aku nak setle kan interview aku...nak kena cari buku....so please shera...kawal kemarahan kau...jangan nak marah2 je..x elok...cuba think positif k...think positif???hahahahaha...kadang2 aku rasa bila nafsu amarah tu datang, memang tak ada makna nak fikir positif...awal2 pagi aku dah mengamuk tadi sebab barang aku hilang...kesian mak aku sebab aku tertinggikan suara....aku memang pantang barang2 aku hilang sebab aku dah letak kat satu tempat yang memudahkan aku nak cari...bila orang alih, memang aku mengamuk...tapi perangai macam tu memang x elok...memang kena berubah lah...sampai bila nak jadi orang yang tak tahu sabar...huhuhuh....dr.Zabedah selalu kata think positive...to be a good journalist, the most important thing is think positive...if people do something that can test your patience, just smile...lama-lama orang yang buat kita sakit hati akan baik dengan kita......insyaallah, aku try berubah....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan