Jumaat, 22 Oktober 2010

go shera go


aku tak sabar nak hadapi hari2 baru
aku nak tutup buku sem 3 cepat2...
aku rasa cerita perjalanan hidup aku time part 3 degree ni paling x menarik yang pernah dikarangkan
aku x sangka aku akan merasa saat part 3 diploma balik
ya Allah, aku memang fobia dengan part 3
adakah tertulis everytime aku masuk part 3
i have to experience the bad bad bad condition
sumpah...aku sunyi
aku rasa lemah
tak bermaya
tak bersemangat nak hadapi hari-hari di shah alam
aku tak tahu lah apa masalah aku sebenarnya
nak kata lecturer bias??
ermmm....ada lah sikit
dulu time diploma ada mis mai, mis huda, madam wan, sir shahril, sir hanafi...mis maizura yg da jd madam maizura
ya Allah, beznya dorang
dorang layan kitorang macam kawan2
kalau ada masalah cakap jer dengan dorang
for sure selesai masalah
huhuh
ermm...
sir faisal ada cakap..
degree is totally different with diploma
u are need to give everything to the lecturer
lecturer just get the input from u
yeah...i admit it
i can feel it
i can touch it
i can face it
degree???
nape kau tough sangat ek degree...
bagi lah aku masa nak kenal kau
huhuh
shera, sahut cabaran ni k...
u can do it, dear:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan